George Soros neaga implicarea sa in proiectul Rosia Montana

Publicat de Munteanu Tatian | 2/16/2009 09:34:00 p.m.

George Soros respinge informatiile potrivit carora acesta s-ar afla in spatele proiectului Rosia Montana derulat de compania Gabriel Resources. „Nu am nici un interes financiar in proiectul minier de exploatare a aurului de la Rosia Montana, nici prin firma Gabriel Resources si nici prin intermediul companiei Newmont, si nici nu intentionez sa am vreun asemenea interes in viitor. Precizez ca am purtat o conversatie cu Joel Bell, un reprezentant al companiei Gabriel Resources, in cursul careia l-am incurajat sa caute o solutie constructiva pentru Rosia Montana care sa vina in intåmpinarea solicitarilor legitime ale oponentilor proiectului minier. Pe de alta parte, nu am nici o opinie ferma asupra a ceea ce ar fi o solutie corecta si in nici un caz nu imi impun parerile personale asupra Fundatiei Soros Romania, care are propriul consiliu director si actioneaza autonom”, a precizat George Soros într-un comunicat. Recent, presa a scris ca Soros este actionar la compania canadiana Gabriel Resources, principalul investitor în proiectul Rosia Montana.

Sursa: http://www.gardianul.ro