Pana nu este prea tarziu...

Publicat de Munteanu Tatian | 1/14/2009 09:56:00 p.m.

De ceva vreme, din adancul fiintei mele, vor sa iasa la suprafata, sa prinda contur, ganduri ascunse, ce hoinaresc prin cotloanele sufletului.
Prinsi fiind in iuresul vietii, suntem preocupati de lucruri, care sunt departe de ESENTIAL.
Simt ca trebuie sa facem ceva, pentru a reduce efectul nedreptatilor ce se manifesta la tot pasul, pentru a-i determina pe oameni sa fie mai buni, mai solidari.
In orice clipa, se poate intampla ceva, putem primi o veste infioratoare…si, intr-o astfel de situatie, sunt convins, toti ne-am schimba brusc, am deveni mult mai altruisti…
Oare nu vom regreta atunci ca am “ratacit” pe drumurile vietii si nu ne-am trezit din vreme la realitate ?
Simt ca trebuie sa ne adunam, sa ne cunoastem, sa ne imprietenim, sa ne sfatuim, sa schimbam idei, toti cei preocupati de asemenea idealuri, sa ne propunem sa facem ceva… pana nu este prea tarziu…
Autor: Tatian Munteanu.