A inviat din morti

Publicat de Munteanu Tatian | 1/19/2009 01:00:00 a.m.

Un barbat in varsta de 81 de ani din satul Angol din Chile si-a socat rudele indurerate, ridicandu-se din sicriu la propiul priveghi. Cand familia lui Feliberto Carrasco i-a descoperit corpul rece si lipsit de vlaga, au fost convinsi ca octogenarul a dat ortu’ popii, astfel incat au sunat imediat la o firma de servicii funerare.
Carrasco a fost gatit in cele mai bune haine pentru inmormantare, iar rudele s-au adunat la priveghi ca sa isi ia ramas-bun. « Nu-mi venea sa-mi cred ochilor. Unchiul meu ma privea din sicriu. Am inceput sa plang si am fugit sa aduc ceva cu care sa-l scoatem de acolo » a declarat nepotul lui Carrasco. Barbatul care a inviat din morti a spus ca se simte bine si ca nu il doare nimic, cerand doar un pahar cu apa. Radioul local si-a surprins ascultatorii anuntand ca stirea mortii lui Carrasco a fost prematura.