GLASUL PAMANTULUI

Publicat de Munteanu Tatian | 12/31/2008 09:24:00 a.m.

Motto:
De pasari,de iubire si de mare

Si nu bagam de seama ca in loc

Apare un desert de disperare.

Ieri am privit marea . Era mai trista decat alte dati .Parea ca are o rana . Nu mi-o arata . Era atat de multa durere in ea incat m-am speriat si inima a inceput sa-mi bata cu putere . Atunci s-a auzit de undeva din adancuri glasul pamantului.Parea a fi glasul unui om pe moarte . O sfera m-a cuprins si am ajuns in abisul marii . Acolo statea ingandurat cel care strigase . Batran, trist , dar inca vanjos . Pe mantia lui se impleteau si desfaceau frunze,copaci,flori . Asemenea unui film, pe mantie se vedeau imagini cu diferite persoane . Batranul cerea apa,pentru a ajuta sa creasca florile si copacii de pe el . Oamenii , in schimb il legau de maini si de picioare si-l jupuiau de scoarte . Nu mai ramanea din el decat o mantie .
Batranul mai cerea dragoste,iubire pentru florile sale . Spunea ca el a fost creat din iubire, pentru toti, dar oamenii il batjocoreau . El a plecat impreuna cu intreaga lui viata, in mare. Considera ca acolo totul va fi in siguranta . L-am intrebat de ce m-a chemat . Acesta mi-a raspuns ca m-a chemat pentru a transmite tuturor oamenilor un mesaj . A zis ca glasul lui va imbraca codrul cu mii de cantece de privighetori. Pe mantia lui se perindau zile , clipe , ore , batai scurte de inima . M-am zarit in mantia lui si pe mine . Eram fericita . Mi-a cerut ajutorul si apoi l-am gonit.
Mi-am cerut iertare apoi pentru nesabuinta mea si am dat sa plec . Batranul insa a luat mana mea intr-a lui , cu un gest atat de patern incat mi-au dat lacrimile . In ochii lui se citeau muntii,apele , brazii ,lanurile de aur , din buzele lui iesea un cantec ,surasul lui era iubirea cuiva anume…A incetat sa mai vorbeasca . Venea cu mine . Sus, la malul marii , nu l-am mai gasit . Vedeam doar mantia sa , intinsa pe suprafata intregii lumi.Atunci am inteles ca batranul era de fapt Pamantul.
Durerea sa era pazita de mare, tacerea sa era in aripile ingerilor , iar el era facut din iubire pentru oameni. As vrea ca toti sa-i mangaie durerea . Ca toti sa il respecte . Sa intelegeti pasarile, in cantul lor fericit , caci ele vor iubire .

(Viata si Sanatate)